شنبه, 15 ارديبهشت 1403  -  25 شوال 1445 -  4 می 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست خواندنی ها فرماندهی منطقه پدافند هوایی جنوب کشور: شهید صیاد شیرازی نمونه بارز وحدت نیروهای مسلح بود


فرماندهی منطقه پدافند هوایی جنوب کشور: شهید صیاد شیرازی نمونه بارز وحدت نیروهای مسلح بود

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

 

ایسنا/بوشهر امیر سرتیپ دوم رضا کلهری، گفت:شهید صیاد نمونه بارز وحدت نیروهای مسلح بود که جان شیرین خویش را، فدای عزت و سربلندی اسلام و ولایت نمود.

امیرسرتیپ دوم رضا کلهری فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب کشور در ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ در مراسم محفل انس با قرآن کریم به مناسبت پایان ماه رمضان و سالگرد سپهبد شهید صیاد شیرازی عنوان کرد: شهادت و جهاد در راه خدا یک ارزش بی‌بدیل است و لیاقت می‌خواهد و بی‌شک صیاد شیرازی یکی از با ارزش ترین انسانهاست که تنها در میدان رزم بلکه در خصوصیات اخلاقی نیز زبان‌زد همگی بوده است.

فرمانده منطقه‌ پدافند هوایی جنوب ارتش، افزود: شهیدصیاد هرگز دل به زیورهای دنیوی نبست و عارفانه و عاشقانه، سلوک وصل را طی کرد تا آن گاه که جام شیرین شهادت را سرکشید، شهید صیاد نمونه بارز وحدت نیروهای مسلح بود که جان شیرین خویش را، فدای عزت و سربلندی اسلام و ولایت کرد.

امیرسرتیپ دوم رضا کلهری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صیاد شیرازی تصریح کرد: امیر سپهبد شهید صیاد شیرازی نامی پرافتخار و جاودانه است که امروز پس از سپری شدن ۲۵ سال از شهادت وی هنوز یاد و خاطره ایشان در اذهان ملت زنده مانده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر کلهری در ادامه ، با بیان نقش سپهبد شهید صیاد شیرازی در ایجاد ترکیب مقدس سپاه و ارتش و تحقق عینی هم‌افزایی و هماهنگی نیروهای مسلح، بر لزوم واکاوی ابعاد مختلف آموزه‌های دفاعی و معرفتی دفاع مقدس به منظور تبیین جوانب و ظرفیت‌های منحصر به فرد رهیافت مقاومت و کاربردی سازی بیش از پیش آن تاکید کردند.

انتهای پیام