شنبه, 15 ارديبهشت 1403  -  25 شوال 1445 -  4 می 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست اجتماعی پایگاه‌های مردمی اشتغال در سراسر استان بوشهر ایجاد می‌شود


پایگاه‌های مردمی اشتغال در سراسر استان بوشهر ایجاد می‌شود

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

بوشهرما: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از ایجاد پایگاه‌های مردمی اشتغال در استان بوشهر خبر داد و گفت: از ظرفیت دانشگاه‌ها و مساجد برای ایجاد پایگاه‌های مردمی استفاده خواهیم کرد.

 مصدق کشاورزی دوشنبه شب در نشست مدیران مراکز مشاوره و کارآفرینی گفت: بانک شغلی مناطق مختلف استان بوشهر با رصد و پایش شهرستانی تهیه و به صورت ماهانه به مردم اطلاع رسانی شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر همچنین از ایجاد پایگاه‌های مردمی اشتغال در سراسر استان بوشهر خبر داد و افزود: از ظرفیت دانشگاه‌ها و مساجد برای ایجاد پایگاه‌های مردمی استفاده خواهیم کرد.

وی بیان کرد: ۳۸ درصد از اشتغال تعهد شده استان بوشهر باید از فارغ التحصیلان دانشگاهی باشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر افزود در سال جهش تولید با مشارکت مردم بهترین فرصت برای استفاده از ظرفیت مراکز مشاوره کارآفرینی و انجمن وابسته به آن است و با اقدامات خوبی که در سال گذشته در این حوزه رقم خورد راه برای تحقق شعار سال در حوزه کاری مربوطه در استان به خوبی فراهم است.

وی افزود: در هفته پایانی فروردین ماه نشست مشترک مراکز مشاوره کارآفرینی و مراکز خدمات کاریابی جهت اجرای برنامه‌های منظور شده برگزار خواهد شد.

در پایان نمایندگان مدیران مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی آمادگی خود را جهت تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم اعلام کردند.

انتهای پیام