شنبه, 15 ارديبهشت 1403  -  25 شوال 1445 -  4 می 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست ورزشی مدیران بوشهر به ورزش استان نگاه توسعه‌ای دارند


مدیران بوشهر به ورزش استان نگاه توسعه‌ای دارند

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

 

بوشهر ما: مشاور و مدیر کل حوزه استاندار بوشهر گفت: نگاه دولت و استاندار به ورزش، توسعه‌ای است.

 مهرداد ستوده پیش از ظهر شنبه در دیدار با اعضای رسانه ورزش استان بوشهر با اشاره به اهمیت ورزش اظهار داشت: گسترش ورزش و تفریحات سالم در جامعه اهمیت بسیار زیادی دارد و شخص استاندار تاکید بسیار زیادی بر افزایش سرانه ورزشی در مناطق مختلف استان به ویژه مناطق کمتربرخوردار دارد.

وی بیان کرد: تاکید استاندار بر گستردگی و همگانی کردن ورزش در تمام شهرها و روستاهاست که این خود بیانگر توجه استاندار به جوانان است.

مشاور و مدیر کل حوزه استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: هیچ روستای بالای یک‌هزار نفر در استان تا بهمن‌ماه امسال فاقد فضای ورزشی نیست و در تمام روستاهای مذکور، چمن مصنوعی و یا فضاهای ورزشی ایجاد می‌شود.

ستوده با اشاره به جوان بودن استاندار تصریح کرد: ایشان به تمام مسایل و مشکلات جوانان آشناست و به همین دلیل در جهت رشد این قشر اهتمام ویژه دارد که می‌توان به اقداماتی از جمله انتصاب مشاوران جوان فرمانداران، تشکیل کانون مدیران جوان، انتصاب بخشداران جوان با وجود تمام فشارها، تاکید و استقبال از فعالیت سمن‌ها و نظارت بر کار دولت و احیانا نقد دولت توسط همین سمن‌ها و حمایت همه‌جانبه از نخبگان علمی و ورزشی جوان و همچنین صدور دستور تشکیل کانون توسعه شهرستان‌ها اشاره کرد.

وی با تقدیر از اجرای برنامه‌های خیرخواهانه و انسان‌دوستانه توسط تیم رسانه ورزش در مناسبت‌های مختلف گفت: این حرکت باعث اعتمادسازی در جامعه شده و با انجام کارهای خیرخواهانه همچنین باعث انتفاع قشر آسیب‌پذیر جامعه نیز می‌شوند که این مهم می‌تواند الگوی مناسبی برای مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد.

ستوده با بیان اینکه مدیریت ارشد استان بوشهر از انتقاد سازنده استقبال می‌کند یادآور شد: نقادی بر پایه انصاف، استدلال و نگاه تیزبین رسانه‌ها و همچنین برشمردن نقاط قوت دولت در تمام زمینه‌ها می‌تواند باعث حرکت استان به سمت توسعه پایدار شود.