سه شنبه, 05 تیر 1403  -  18 ذي‌الحجه 1445 -  25 ژوئن 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست سیاسی در سه سال گذشته در عرصه های مختلف اقتصادی و اجتماعی شاهد حضور مردم هستیم


در سه سال گذشته در عرصه های مختلف اقتصادی و اجتماعی شاهد حضور مردم هستیم

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

بوشهرما: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهرگفت: مردمی‌سازی راهبرد اصلی دولت سیزدهم است که به دنبال حکمرانی مردم‌پایه تلاش می کند.

«اکبر پورات» روز دوشنبه در نشست دستیاران مردمی سازی فرمانداران استان بوشهر اظهار کرد: گفتمان و هدف دولت سیزدهم به ویژه شهید آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی حکمرانی بر پایه حضور و مشارکت جدی مردم بوده است.

وی افزود: این شرایط سبب شده در سه سال گذشته در عرصه های مختلف اقتصادی و اجتماعی شاهد حضور مردم در این فضاها باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: نقش دستیاران مردمی برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری مهم ارزیابی می شود.

پورات تصریح کرد: همانند همیشه مردم ایران اسلامی در این انتخابات بهترین مشارکت را خواهند داشت و در همین راستا دستیاران مردمی در شهرستان‌ها با تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی می‌توانند در این حوزه فعالیت چشمگیری در جهت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نقش خود را به خوبی ایفاء کنند.

وی بر ضرورت توجه فرمانداران استان در امور مردمی سازی تاکید و توجه به این حوزه را ضروری دانست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر عنوان کرد: عملکرد فرمانداران در بخش مردمی سازی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

پورات عنوان کرد: یکی از مهمترین رسالت های دستیاران مردمی‌سازی فرمانداران، اقناع افکار عمومی و تبیین دستاوردهای دولت است که باید به صورت خلاقانه و هنرمندانه اقدامات انجام شده را تبیین کنند.