سه شنبه, 05 تیر 1403  -  18 ذي‌الحجه 1445 -  25 ژوئن 2024
شما اینجا هستید: صفحه نخست سیاسی امام جمعه موقت بوشهر: حل مشکلات معیشتی و اقتصادی کشور نیازمند مدیریت جهادی است


امام جمعه موقت بوشهر: حل مشکلات معیشتی و اقتصادی کشور نیازمند مدیریت جهادی است

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

بوشهرما: امام جمعه موقت بوشهر گفت: شرکت در انتخابات یک عمل صالح و منجر به تقویت و کمک به نظام مقدس جمهوری اسلامی برای برخورداری از اقتدار نرم در عرصه منطقه‌ای و جهانی است.

 «سید غلامرضا هاشمی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر اظهار کرد: در آستانه حماسه هشتم تیرماه و انتخابات ریاست جمهوری، مردم رقابت و نحوه تبلیغات را با دقت رصد کنند تا از بین نامزدهای مورد تایید شورای نگهبان فردی شایسته انتخاب شود.

وی بیان کرد: مردم نیز علاوه بر حضور در انتخابات، باید دیگران را به شرکت باشکوه در این هم‌آورد ملی دعوت کنند.

امام جمعه موقت بوشهر تصریح کرد: برای انتخاب اصلح دقت شود کدام داوطلب مودب‌تر، دارای روحیه رعایت اخلاق، تقوای انتخاباتی و قرار گرفتن در مسیر امامین انقلاب، سردار شهید قاسم سلیمانی و سایر شهدای گرانقدر نظام است.

هاشمی ادامه داد: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری برای مردم شناخته شده هستند و باید بررسی کرد این افراد در رویدادهای مختلف از جمله شهادت سردار سلیمانی و شهید آیت الله رئیسی چه موضعی لحاظ کرده‌اند.

وی تاکید کرد: در این رقابت سیاسی هواداران نامزدهای ریاست جمهوری باید از تخریب اجتناب کنند و از تهمت و برچسب زدن خلاف شرع و اخلاق اسلامی برحذر باشند.

امام جمعه موقت بوشهر عنوان کرد: دشمن در انتخابات پیش رو به دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه افکنی است ولی در این عرصه اتحاد و مشارکت حداکثری خواسته اصلی نظام و انقلاب است که باید همگان نقش خود را ایفا کنند.

هاشمی افزود: انتخابات بستری برای تولید اقتدار ملی، افزایش همبستگی، وحدت، افزایش بازدارنگی نرم و تقویت اقتدار نرم در عرصه منطقه‌ای و بین المللی است.

وی گفت: انتخابات تلکیف است و باید از رای دادن احساسی در انتخابات ریاست جمهوری پرهیز و با بررسی معیارها شایسته‌ترین فرد ممکن برای ریاست جمهوری انتخاب شود.

امام جمعه موقت بوشهر همچنین با بزرگداشت شهادت امام محمد باقر (ع) اظهار کرد: این امام همام ستون‌های خیمه اسلام را نماز، زکات، حج بیت الله الحرام، روزه ماه مبارک و ولایت برشمردند.

هاشمی افزود: امام محمد باقر (ع) همچنین بیان داشتند که ولایت در برابر سایر ستون‌های دین از اهمیت و ارزش بسیار بالاتری برخوردار است.

خطیب نماز جمعه بوشهر همچنین با گرامیداشت عید سعید قربانی بیان کرد: بابد همه در پویش نذر قربانی شرکت کنند که ثواب زیادی دارد و کمکی ارزشمند به افراد نیازمند جامعه به شمار می رود.

هاشمی در ادامه با بزرگداشت سالروز جهاد سازندگی یاد و خاطره شهیدان این عرصه را گرامی داشت.

وی افزود: جهاد سازندگی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مولود انقلاب و مظهر روحیه انقلابی و الگویی ماندگاری از حکمرانی اسلامی هستند.

امام جمعه موقت بوشهر عنوان کرد: جهاد سازندگی الگوی تربیت مدیر انقلابی و دکترین جهاد اسلامی در آبادانی است که باید این ظرفیت مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی تاکید کرد: حل مشکلات معیشتی و اقتصادی کشور نیازمند مدیریت جهادی است که جهاد سازندگی در این عرصه به شایستگی ظاهر شده است.